Klacht KPN: Opzeggen KPN Alles-in-1 Pakket na wanprestatie KPN

Jordi van Croonenborgh

Op 29 september 2014 heb ik telefonisch een contract afgesloten bij KPN voor een alles-in -een pakket (internet/bellen/televisie). Hierbij zou mijn contract bij UPC worden opgezegd en zou er een monteur zijn ingepland op de datum van aansluiting (24-10-2013). ook zou mijn vaste telefoonnummer worden overgenomen door KPN. Een bevestiging van de afspraken hebben ik nooit mogen ontvangen. Niet per brief noch per E-mail. Naar nu blijkt is er niets gebeurt:
- Geen opzegging bij UPC (dubbele lasten)
- Geen monteur ingepland
- Geen overname van het telefoonnummer

Na dit te hebben geconstateerd wilde ik middels mijn wettelijke bedenktermijn van het contract af. Dit kon niet omdat dit slechts kon tot 14 dagen na bevestiging door KPN (hetgeen niet is gebeurt).

Zelf jullie afspraken op geen enkele wijze nakomen en de klant aan het contract houden. Lijkt erop dat KPN hier een duidelijke wanprestatie levert in de naleving van de overeenkomst.

Gezien de enorme blunders die KPN hier begaat lijkt het mij niet meer dan normaal dat ik van het contract af zou moeten kunnen. Zij komen hun onderdeel van de overeenkomst op geen enkele wijze na en de klant is hier de dupe van door dubbele lasten en het verlies van zijn vaste telefoonnummer.

KPN
    Geachte heer [naam verwijderd door moderator] ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?