Opgelost door KPN: OPZEGGEN KPN BACKUP ONLINE NIET DIRECT MOGELIJK: KLACHT KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55465
Gebruiker
karel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds augustus 2008 maak ik gebruik van KPN back-up online. Het contract hiervoor wordt steeds stilzwijgend met één jaar verlengd. Inmiddels heb ik het product niet meer nodig en heb een poging gedaan deze op te zeggen. KPN wil het product echter niet met een opzegtermijn van één maand beëindigen en beroept zich hierbij op de voorwaarden. Opzeggen kan met een opzegtermijn van drie maanden pas ingaande in maart 2015. Op mijn vraag waarom er niet per direct opgezegd kan worden (met uiteraard de opzegtermijn van een maand) geeft men aan dat dit een zakelijk product betreft waarvoor andere (wettelijke) regels gelden. Mijn inziens zou ik het product toch per direct moeten kunnen opzeggen. Ik ben namelijk van mening dat ik destijds als privé persoon (ik heb geen zaak en handelde niet zakelijk) de dienst ben aangegaan.

De oplossing

Direct (met een opzegtermijn van één maand) het contract beëindigen onder verwijzing naar de 'wet van Dam'

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    karel
    Datum
    Een nette oplossing is mij aangeboden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
karel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?