Opgelost door KPN: OPZEGGEN KPN DIENSTEN

Geachte Heer of Mevrouw,

Ben overgestapt van de KPN van naar Fiber.
Op 13 maart heb ik een bevestiging van KPN ontvangen dat ik vanaf de datum van 3 april de netwerkverbindingen wil beëindigen. Dit is akkoord .
Op 15 april kreeg ik weer een brief dat ze laten weten dat het telefoonabonnement op 18 april zou worden beëindigd.
Maar daarna is er op 27 april een bedrag afgeschreven van 91.50 euro dit zijn de vaste diensten van 15 april tot 15 mei en het verbruik van 15 maart tot 15 april. En op 21 mei een bedrag van 83.25 dit zijn de vaste diensten van 15 mei tot 15 juni.
Telefonisch contact gehad met kpn en die geven aan dat het bedrag van 83.25 wordt teruggestort. Maar het bedrag van de vaste diensten over de periode van 15 april tot 15 mei heb ik geen gebruik gemaakt van de vaste diensten dus volgens mijn heb ik hier wel recht op.

Graag zou ik dit bedrag (de vaste diensten van de periode 15 April tot 15 Mei 2014 83.25 ) terug ontvangen.

KPN
    Geachte mevrouw Rutten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rutten73
    Fijn dat u zo snel heeft gereageerd op mijn klacht van 5 Juni j.l.
    Ik wacht u reactie vol verwachting af! Groetjes Ester Rutten.
    KPN
    Geachte mevrouw Rutten, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rutten73
    Tot op heden nog niks gehoord van de klachtenbehandelaar.
    Als jullie vragen hebben mag en kan er ook met mij contact worden opgenomen op het bij jullie bekende telefoon nummer.Gr Ester.
    KPN
    Geachte mevrouw Rutten, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rutten73
    dit is het zelfde bericht als op 20 juni dus bij deze nog maals de zelfde reactie van mijn kant; "Tot op heden nog niks gehoord van de klachtenbehandelaar.
    Als jullie vragen hebben mag en kan er ook met mij contact worden opgenomen op het bij jullie bekende telefoon nummer."In afwachting,
    Vriendelijke groet Ester,
    KPN
    Geachte mevrouw Rutten, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rutten73
    Ik ben erg content met de oplossing die kpn heeft aangeboden,
    Ik ben financieel geheel gecompenseerd!Nogmaals bedankt voor deze positieve afhandeling!

Rutten73

Ook een klacht indienen over KPN?