Klacht KPN: Opzeggen mobiel abonnement wegens emigratie

Marjolein85

Binnenkort ga ik, vrij onverwachts, emigreren. Nu heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN om mijn contract op te zeggen, maar men zegt dat ik mijn mobiele abonnement gewoon kan gebruiken in het buitenland. Onzin, want daar moet ik behoorlijk wat extra kosten voor maken! Ik heb een abonnement waarmee ik gratis kan bellen naar nummers binnen Nederland, daar kan ik dus geen gebruik van maken in het buitenland. Ik heb KPN om coulance gevraagd, maar dat konden ze niet geven omdat ze nou eenmaal niet om het systeem heen kunnen. Ik heb gevraagd wat het kost om mijn contract af te kopen, maar dan vervallen al mijn kortingen! Ik snap dat ik een contract heb en ik degene ben die dit eerder wil opzeggen en ik begrijp dat dit kosten met zich meebrengt, maar ik had gehoopt dat dit wat schappelijker zou zijn.

Ik zou het fijn vinden als KPN wat coulance zou laten zien. Bijvoorbeeld dat ik mijn contract kan afkopen met de kortingen eraf. Dat zou voor mij al best een hoop schelen!

KPN
    Geachte mevrouw Van de Waal,