Klacht KPN: Opzeggen na 1 dag kan niet, lopen te rekken, slechte wifi, weinig bereik, gestalkt door Engelse

Klachtnummer
# 259583
Gebruiker
Chantal1003
Datum
1 reactie

Details

De klacht



PER DIRECT OPZEGGEN GEINSTALLEERD DOOR
DE MONTEUR OP 15 APRIL 2017 SINDSDIEN ALLEEN MAAR PROBLEMEN, SLECHTE WIFI, AMPER BEREIK, GEBELD
DOOR ENGELSE MENSEN TIG KEER

IK HAD EEN GEHEIM NR VAN ZIGGO EN NU AL BEKEND BIJ
ENGELAND OF VS??? IK MOET WERKEN VIA MIJN LIJN EN DACHT DAT JULLIE STABIELER
WAREN MAAR NIET DUS! IK BEN WOEDEND, IK HEB MIJN KLACHT OP KLACHT.NL GEUIT EN NU OOK HIER EN
WIL PER DIRECT OPZEGGEN, IK HEB OOK TEL CONTACT GEHAD MAAR DAAR REKKEN ZE EN ZEGGEN NIET OP OMDAT IK HET PAKKET EERDER HEB ONTVANGEN, MAAR NIET EENS GEPROBEERD EN TOEN PAS EEN MONTEUR, HAD OOK PAS 15-4 AFGESPROKEN DAT HET IN ZOU GAAN. HEB AL EEN OPZEGGINGSBRIEF GESCHREVEN NOG GEEN REACTIE EN ZOLANG MIJN WERK WORDT
TEGENGEHOUDEN EN IK VERLIES DRAAI MET MIJN BEDRIJF DOOR DE SLECHTE VERBINDING EN LASTIG VALLEN DOOR ENGELSE,
STEL IK KPN AANSPRAKELIJK VOOR DE GELEDEN SCHADE!!!

De oplossing

PER DIRECT OPZEGGEN

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Waijers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen