Opgelost door KPN: Opzeggen niet mogelijk na aangetekend

Harry127

Opgezegd bij kpn via aangetekend schriftelijk stuk vanwege verhuizing naar het buitenland. Kpn heeft ontvangen maar abbo doorlaten lopen omdat de laatste maand niet betaald was. Zonder mij op de hoogte te stellen dat kpn mijn opzegging niet wilde accepteren. Ik heb direct de gestorneerde termijn betaald en alles is nu betaald tot aan einde 1 maand na mijn opzegging echter nog steeds loopt mijn contract door kpn blijft afschrijven. Niet 1 email of schrijven gehad van kpn.

Einde abonnement 1 maand na mijn aangetekende opzegging zoals wettelijk verplicht.

KPN
    Geachte heer Rupert,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Rupert,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Harry127
Opgelost per datum aangetekende brief ontvangen + opzegtermijn. Super begripvol en misverstand wordt intern besproken. Blij met de uitkomst.

Ook een klacht indienen over KPN?