Opgelost door KPN: Opzeggen niet mogelijk na aangetekend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 532197
Gebruiker
Harry127
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Opgezegd bij kpn via aangetekend schriftelijk stuk vanwege verhuizing naar het buitenland. Kpn heeft ontvangen maar abbo doorlaten lopen omdat de laatste maand niet betaald was. Zonder mij op de hoogte te stellen dat kpn mijn opzegging niet wilde accepteren. Ik heb direct de gestorneerde termijn betaald en alles is nu betaald tot aan einde 1 maand na mijn opzegging echter nog steeds loopt mijn contract door kpn blijft afschrijven. Niet 1 email of schrijven gehad van kpn.

De oplossing

Einde abonnement 1 maand na mijn aangetekende opzegging zoals wettelijk verplicht.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Rupert,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Rupert,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harry127
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelost per datum aangetekende brief ontvangen + opzegtermijn. Super begripvol en misverstand wordt intern besproken. Blij met de uitkomst.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen