Opgelost door KPN: opzeggen nieuw abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88148
Gebruiker
ik
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 1 oktober aanvraag gedaan voor het nieuwe woonadres om aansluiting te krijgen van KPN. In week 47 zijn de aansluitingen gedaan in de meterkast. Wat schetst onze verbazing? Geen kpn maar wel upc. Ondertussen had ik wel een alles in een pakket aangevraagd bij kpn, maar nooit een bevestiging gekregen, ook niet via de mail. Op 5-12, 45 minuten aan de telefoon gezeten, alles uit de doeken gedaan. Daarna werd ik weg gedrukt. Donderdag 11-12 december 's ochtends 10 minuten aan de telefoon gezeten. Medewerker kon me niet helpen, storing bij de computer. Teruggebeld door een andere medewerker. Weer het verhaal uit de doeken gedaan.(30 min. verder) Blijkt dus dat ik helemaal niet meer kan opzeggen, omdat het al in werking is getreden. De aansluiting zou op 15 -12 plaats vinden. Kan ook niet want er ligt nog geen kabeltje van kpn. Ondertussen had ik met upc al een abonnement afgesloten om toch verzekerd te zijn van tv, telefoon en internet en die kabel ligt er. Kpn, delete me als klant.

De oplossing

Ik wil graag dat per direct mijn abonnement op het nieuwe adres wordt stopgezet. Daarnaast eindigt mijn abonnement op 20 december op het oude adres.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Vennema-Algra,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ik
    Datum
    Ik wacht op de oplossing
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Vennema-Algra, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 20 90.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    ik
    Datum
    Ben blij dat KPN dit besluit heeft genomen. Klasse

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen