Klacht KPN: opzeggen telefoon bij kpn
Details
De klacht
ik krijg brief 28 mei 2018 ivm opzeggen telefoon via 0800 0402 24 /7 bereikbaar en de medewerker wil de opzegging per 30 mei 2018 niet in behandeling nemen en gooit de telefoon op de haak en de klantenservice is daarna niet meer bereikbaar.Daarna een e mail naar Press@kpn.com verstuurt zodat zij op de hoogte is van de opzegging van het telefoon abonnement en het wenden tot radar.
Het neergooien van de telefoon past een medewerker van KPN niet.
Dankbaar voor de jaren dat ik tevreden was over KPN.
mevr. W.J.A.M. van Doremaele-lambermont,
Rietveld nr. 13
5258 ED Berlicum n.b.
De oplossing
abonnement is gestoptUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.