Klacht KPN: opzeggen telefoon bij kpn

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 305747
Gebruiker
van Doremaele
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik krijg brief 28 mei 2018 ivm opzeggen telefoon via 0800 0402 24 /7 bereikbaar en de medewerker wil de opzegging per 30 mei 2018 niet in behandeling nemen en gooit de telefoon op de haak en de klantenservice is daarna niet meer bereikbaar.
Daarna een e mail naar Press@kpn.com verstuurt zodat zij op de hoogte is van de opzegging van het telefoon abonnement en het wenden tot radar.
Het neergooien van de telefoon past een medewerker van KPN niet.
Dankbaar voor de jaren dat ik tevreden was over KPN.

mevr. W.J.A.M. van Doremaele-lambermont,
Rietveld nr. 13
5258 ED Berlicum n.b.

De oplossing

abonnement is gestopt

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Doremaele-Lambermont,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    van Doremaele
    Datum
    KPN heeft de klacht inzake het opzeggen niet inhoudelijk behandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
van Doremaele
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen antwoord per e mail of brief klant moet zelf maar bellen terwijl telefoon opgezegd is. KPN is zeer onbeleefd tegen een dame van 79 jaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen