Klacht KPN: Opzeggen van abonnement wegens emigreren

Angela

Ik ga emigreren naar alanya ( Turkije ) en ook te horen krijg dat ik me abonnement niet kan opzeggen ik heb een mobiel wat ik daar zeker niet kan gebruiken vanwege de hoge kosten die eraan verbonden zijn en ook nog is dat ik me tv pakket niet kan opzeggen omdat me jaar nog niet om is moet ik het dan meenemen naar Turkije waar er geen bereik is ik ga Nederland uit wat moet ik dan met Nederlandse abonnementen en ik vind het schandalig dat ze zo met hun klanten omgaan ik ga dit volgende week ook bespreken met een advocaat want dit is toch te gek voor woorden dat ze niet met een oplossing kunnen komen wat ze willen is alleen maar geld wat een instantie zeg kijk liever naar de situatie dan alleen maar te dreigen met incasso nou stuur deze dan maar op naar Turkije laat de deurwaarder daar maar beslag komen leggen ik heb trouwens nog een mobile abonnement bij t-mobile en die het zonder problemen hebben opgelost en zonder dat ik iets heb hoeven te betalen dat is pas service en begrip

Zou heel graag willen dat dit normaal kan worden opgelost

KPN
    Geachte mevrouw De Vries,

KPN Klantenreacties CMT
    Angela
    Kpn heeft contact opgenomen en het zeer netjes opgelost bedankt voor de fijne afhandeling mvg angela
    KPN
    Geachte mevrouw De Vries,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?