Klacht KPN: Opzeggen vaste telefonie

Wim Smid

ik heb vanmorgen 2 vaste nummers opgezegt bij KPN, de eerste was een ISDN nummer die ik afgesloten heb op 23-10-1997 en het 2e nummer is een analoge lijn voor het alarm op het zelfde adres en die heb ik afgesloten op 12-03-1998.
beide heb ik opgezegt vandaag maar de man van kpn zegt dat het abonnement doorloopt tot 23-10-2013 en je 3 maanden van te voren moet opzeggen. Dat ik opzeg is omdat er op dat adres van mijn bedrijg geen mensen meer aanwezig zijn.
maar dat ik de eerste moet doorbetalen tot 23-10-2013 omdat ik te laat ben met opzeggen, is waardeloos maar goed tis niet anders.
maar de 2e moet ik ook doorbetalen tot 23-10-2013 en die kan ik niet per 12-03-2013 omdat men uitgaat van het hoofdnummer.
Ik noem dit gewoon pure oplichterij.
Als KPN dit niet oplost dat stap ik met mijn bedrijf over naar een andere provider met alle abbonementen zowel, vast alswel mobiel.

Het liefste zag ik dat de telefoonabbonementen gelijk werden afgesloten omdat er op dat adres geen mensen meer zijn. ik heb andere nummers voor de zaak dus overzetten heeft ook geen zin.

coulance van de KPN zodat ik beide nummers kan afsluiten zonder dat ik nog een jaar lang de KPN loopt te sponsoren.

De Rabobank kan het ook onmiddelijk bij de wielerploeg

KPN
    Geachte heer Smid,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Wim Smid
    Vanmorgen telefoon gehad van de KPN en als het goed is word het opgelost door de KPN en zijn ze zeer coulant.
    Maar we blijven afwachten hoe het allemaal afloopt
    KPN
    Geachte heer Smid,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Uw klacht is in Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?