Opgelost door KPN: opzeggen wegens overstappen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68812
Gebruiker
Gabritiëllekaal
Datum
2 reacties

Details

De klacht

6 mei kreeg ik een e-mail binnen van kpn dat de prijzen wijzigen, En daarin stond dat je tot 1 juli kosteloos kon overstappen. Dus dat heb ik dus ook gedaan.
heb meerdere keren telefonisch contact opgenomen met kpn.. daarin smeerde ze me nog allerlei acties aan om toch te blijven.. zeer duidelijk geweest dat ik toch over ga stappen naar ziggo en geen gezeur meer wil klaar.
nu beweert kpn dat ik contract breuk heb gepleegd. En dreigen ze me met boette en deur waarde. Heb er achteraan gebeld en gesprekken opgenomen.. mevrouw zei dat alles goed zat en ik geld terug moest halen via de bank en ik de rekening als ongestuurd moet beschouwen.. nu net weer een uur aan de telefoon gehangen en continu doorverbonden worden.. na een uur gebeld te hebben waarvan ik daadwerkelijk maar 10 min iemand aan de lijn had word de hoorn erop gegooid.. dus ben nu nog geen stap verder!

De oplossing

Kpn moet maar een keer de notities goed bijhouden. Alles loopt rits rats langs elkaar heen waar ik de dupe van word. Kappen met aanmaling te sturen en lees mijn dossie nummer maar een keer door. Daarin staat alles duidelijk vermeld. Dus dan zien jullie ook dat ik geen contract breuk maak, dus dat ik daarvoor ook niet ga en hoef te betalen!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kaal,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Gabritiëllekaal
    Datum
    Dankzij klachten kompas, ging het ineens heel makkelijk om naar de klant te luisteren. Dit geval naar mij.
    We hebben nu afspraken gemaakt, en via mail is dat bevestigd. Voorheen was dat al moeilijk om zwart op wit te bevestigen dat ik gelijk had. Top!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gabritiëllekaal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen