Klacht KPN: opzegging abbonement is niet verwerkt

Klachtnummer
# 178598
Gebruiker
Martin Nauta
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb per 1 augustus opgezegd i.v.m. besparing van mijn vaste lasten. Daarna gebeld door KPN. Kreeg €10 korting, besloten te blijven. Krijg ik een factuur met €5 verhoging op mijn abonnement en daar gaat dan €10 korting vanaf. korting is dan eigenlijk maar €5. Wederom meteen telefonisch opgezegd, ! Deze opzegging is niet doorgekomen. Daarnaast bericht gehad dat is een abonnement heb voor vaste telefoonaansluiting, terwijl ik daar helemaal niet naar heb gevraagd. Vandaag helpdesk gebeld en die weten nergens van!

De oplossing

Per 1 augustus 2016 stopzetting van abonnement van KPN

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nauta,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nauta,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen