Opgelost door KPN: Opzegging abonnement wegens emigreren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122173
Gebruiker
L0406
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Oktober as. verhuis ik i.v.m. een nieuwe baan naar Australië. Uiteraard komt er veel kijken bij een dergelijke emigratie dus ben ik ruim van de te voren o.a. aan het kijken om mijn telefoon abonnement te beëindigen. Vandaag belde ik met jullie klantenservice om dit te overleggen. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben al 9 jaar trouwe klant van Hi ( inmiddels KPN) met weinig klachten. Echter, toen ik vandaag een medewerker van de klantenservice aan de lijn had schrok ik toch behoorlijk. Mijn abonnement loopt tot juni 2016 en ik betaal 36 euro per maand. Vanwege mijn verhuizing wil ik de overeenkomst laten beëindigen. De medewerker van de klantenservice gaf mij aan dat vroegtijdige beëindiging mij rond de 320 euro zou gaan kosten. Er was geen alternatief voor mogelijk. Ik moet toch zeggen dat ik dit erg klantonvriendelijk is, in principe zal ik mijn telefoon namelijk niet meer gebruiken vanaf Oktober, en toch moet ik betalen. Daarnaast is 320 geen billijk bedrag.

Gewenste oplossing

Een kosteloze opzegging van mijn telefoon abonnement. Met name na jaren trouwe klant te zijn geweest is deze gang van zaken uiterst klantonvriendelijk. Ik ben bereid om mijn nieuwe arbeidscontract en dergelijke te vestrekken. Dit zijn onvoorziene omstandigheden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    L0406
    Datum
    Keurig afgehandeld. Dank KPN!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen