Opgelost door KPN: Opzegging abonnement wil maar niet lukken

content Opgelost
# 512027
Ed P

Sinds 27-7 2020 zijn wij overgestapt naar een andere provider. Wij hebben het abonnement bij KPN ook opgezegd. De opzegging is tot op heden niet uitgevoerd en het teveel betaalde bedrag is nog steeds niet teruggestort op onze rekening. Beloften van de KPN dat het allemaal goed komt worden niet waar gemaakt. Beloften dat er tijdig wordt terug gebeld worden niet waar gemaakt. De rekeningen blijven gewoon binnen komen. Ook een brief waarin wordt gesommeerd om de noodzakelijke acties te nemen heeft niet geleidt tot enig succes. Is het nemen van juridische stappen dan echt de enige manier om het op te lossen?

De opzegging van het abonnement per 27-7-2020 een feit maken en het teveel betaalde bedrag terug storten op onze rekening.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Plug,

KPN Klantenreacties CMT
    Ed P
    Het is een lastig probleem dat diep in het IT-systeem zit. Het is echter nog niet opgelost en de facturen blijven vooralsnog binnen komen. Ik hoop van hrate dat het voor februari is opgelost.
    Ed P
    De maand Januari is bijna voorbij. Klacht is nog niet opgelost.
    Ed P
    Nog niet opgelost. 2e brief gestuurd. Reactie moet nog komen.
    Ed P
    10-2-2021 nog geen reactie ontvangen op mijn brief.
    Ed P
    Het zou deze week opgelost moeten zijn. Ik ben benieuwd of het nu een keer lukt.
    Ed P
    We zouden teruggebeld worden. Is uiteraard niet gebeurd. Op het gegeven persoonlijke 06 nummer wordt niet opgenomen. Op de brief wordt niet gereageerd.
    KPN
    Geachte heer Plug,

De behandelaar van deze reactie heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u reageren op het e-mailbericht.

KPN Klantenreacties CMT

Ed P
KPN heeft de eind rekening opgemaakt en wij krijgen nu het teveel betaalde bedrag terug.

Ook een klacht indienen over KPN?