Opgelost door KPN: Opzegging abonnement wil maar niet lukken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 512027
Gebruiker
Ed P
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Sinds 27-7 2020 zijn wij overgestapt naar een andere provider. Wij hebben het abonnement bij KPN ook opgezegd. De opzegging is tot op heden niet uitgevoerd en het teveel betaalde bedrag is nog steeds niet teruggestort op onze rekening. Beloften van de KPN dat het allemaal goed komt worden niet waar gemaakt. Beloften dat er tijdig wordt terug gebeld worden niet waar gemaakt. De rekeningen blijven gewoon binnen komen. Ook een brief waarin wordt gesommeerd om de noodzakelijke acties te nemen heeft niet geleidt tot enig succes. Is het nemen van juridische stappen dan echt de enige manier om het op te lossen?

De oplossing

De opzegging van het abonnement per 27-7-2020 een feit maken en het teveel betaalde bedrag terug storten op onze rekening.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Plug,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ed P
    Datum
    Het is een lastig probleem dat diep in het IT-systeem zit. Het is echter nog niet opgelost en de facturen blijven vooralsnog binnen komen. Ik hoop van hrate dat het voor februari is opgelost.
  3. Auteur
    Ed P
    Datum
    De maand Januari is bijna voorbij. Klacht is nog niet opgelost.
  4. Auteur
    Ed P
    Datum
    Nog niet opgelost. 2e brief gestuurd. Reactie moet nog komen.
  5. Auteur
    Ed P
    Datum
    10-2-2021 nog geen reactie ontvangen op mijn brief.
  6. Auteur
    Ed P
    Datum
    Het zou deze week opgelost moeten zijn. Ik ben benieuwd of het nu een keer lukt.
  7. Auteur
    Ed P
    Datum
    We zouden teruggebeld worden. Is uiteraard niet gebeurd. Op het gegeven persoonlijke 06 nummer wordt niet opgenomen. Op de brief wordt niet gereageerd.
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Plug,

    De behandelaar van deze reactie heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u reageren op het e-mailbericht.


    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ed P
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN heeft de eind rekening opgemaakt en wij krijgen nu het teveel betaalde bedrag terug.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen