Klacht KPN: opzegging abonnement

Klachtnummer
# 134806
Gebruiker
jomarith
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 2 jarig contract in september 2015 afgemeld,dat ik niet langer abonnenee wil blijven i.v.m. geen werk .Dit contract loopt in november af.
Nu krijg ik een brief terug dat dit nog tot maart doorloopt.
KPN is altid zo slecht bereikbaar,en telefoneren zeggen ja en doen nee.

Ik moet zuinig doen .i.v.m geen werk .en nu laten ze mij weer doorlopen terwijl ik ruim op tijd was.

De oplossing

Dat ik gewoon kan stoppen zoals afgesproken was in november 2015 en niet tot maart 2016.Dus van dit contract af.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heyer-Snijders,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jomarith
    Datum
    Ik wacht de KPN af met hun telefoontje, waarom niet gewoon mijn contract meteen gestopt.mijn 2 jaar zijn toch om.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heyer-Snijders,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen