Klacht KPN: opzegging contract

Arjan

In Juni van dit jaar zijn wij afgesloten door de KPN dit was onze eigen fout. Wij zijn niet van deze afsluiting op de hoogte gebracht,direct op diezelfde dag hebben wij een betaling gedaan en zouden wij binnen 24 uur weer aangesloten worden. Echter na 3,5 week waren wij door een storing bij de KPN nog steeds niet aangesloten en na veelvuldig bellen konden zij ook niet aangeven hoelang dit nog zou duren. Wij hebben uiteindelijk tel. aangegeven dat wij gingen overstappen omdat wij naast tv ook geen www en tel. hadden en dat voor ons een onhoudbare situatie werd. Wij zijn overgestapt en dachten dat wij 1 mnd opzegtermijn hadden(wij zijn ruim 20 jr klant geweest) Echter blijkt dat wij hiermee contractbreuk hebben gepleegd volgens de KPN en kregen nog een nota van 261 euro die wij per direct moesten betalen. Wij hebben een mail gestuurd maar moesten tel. contact opnemen. Ons werd verteld dat wij gelijk hadden en dat wij eerst moesten betalen. Later bleek dat wij het geld niet terug krijgen.

Wij zouden graag het bedrag van 261 euro terug krijgen, na aftrek van 1 maand opzegtermijn.

KPN
    Geachte heer Metz,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Arjan
    kpn heeft inmiddels telefonisch contact opgenomen
    en laten mij weten wanneer er duidelijkheid is
    KPN
    Geachte heer Metz, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?