Klacht KPN: Opzegging een maand te vroeg

# 120601
cor

Heb recent mijn KPN abonnement opgezegd daar ik ga verhuizen en 8 maanden naar het buitenland gaat.

Wat schetsen mijn verbazing gisteren had ik geen tv meer daar een medewerker mij 1 maand te vroeg had opgezegd, terwijl ik toch wettelijk termijn van een maand opzegging hebt! Maar KPN dus niet want na bellen en een half uur verder werd er dood leuk verteld dat zij er niets meer aan kunnen doen!!!

Daar zit ik zo meteen zonder tv, internet en telefoon en gaan mogelijkheid om het probleem op te lossen. Schande om mensen zo in de problemen te brengen in dit digitale tijdperk, dus geen opzeggingen gas en licht e.d. en ook geen internet bankieren kan dus de rekening van KPN ook niet overmaken.

Een dat allemaal door een fout van een KPN medewerker en ik zit met de problemen.
En geen oplossing

geld terug van vorige maand zodat ik wat anders kan regelen, of gewoon een oplossing zodat ik tv en internet hebt tot de einddatum

KPN
    Geachte heer Heijman,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?