Klacht KPN: opzegging mobiel abonnement

Rene Maas

Mijn contract (mobiele telefoon) bij KPN eindigde per 7-6-2013.
Per 8-5-2013 informeerde ik KPN van mijn opzegging.Ik hield mij aan de opzegtermijn van een maand.Mijn opzegging zou ingaan per 8-6-2013.
10-6-2013;
-mijn abonnement was nog steeds actief.
-ik informeerde KPN van dit probleem
11-6-2013;KPN beweert niets te weten van een opzegging.
13-6-2013;ik stuur,de door KPN aan mij toegestuurde bevestiging van mijn opzegging,naar KPN klantenservice.
16-6-2013;KPN bevestigt de ontvangst van mijn info
17-6-2013;
-KPN gaat nog steeds door met het automatisch incasseren
-ik geef mijn bank de opdracht het bedrag te storneren
21-6-2013;
-mijn nieuwe abonnement bij een andere provider start
10-7-2013
-krijg acceptgiro van KPN thuisgestuurd
-erbij is een brief waarin gedreigd wordt met herinneringskosten;incassokosten;buiten gebruik stellen van de aansluiting;wettelijke rente.
Ik zou het waarderen als ik hierbij bemiddeling kon krijgen.

Ik heb bemiddeling nodig om mijn mobiel abonnement met terugwerkende kracht alsnog te beëindigen.
Ik wens geen verdere incasso's en/of acceptgiro's van KPN te ontvangen.

KPN
    Geachte heer Maas,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Maas,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rene Maas
    Ik heb nog geen acceptabele verklaring gekregen voor de ontkenning door KPN van mijn opzegging van mijn abonnement bij KPN.Bovendien heb ik nog geen schriftelijke bevestiging gekregen dat mijn abonnement daadwerkelijk met terugwerkende kracht is afgehandeld.
    Rene Maas
    De 2e reactie is een exacte kopie van de 1e.Dat is onbevredigend.
    De reactie is bovendien niet juist.In mijn telefonisch contact met de klantenafdeling van KPN is niet duidelijk verklaard dat KPN probeerde mijn opzegging te ontkennen.Ook heb ik nog steeds geen schriftelijke bevestiging gekregen van mijn opzegging bij KPN.

Rene Maas

Ook een klacht indienen over KPN?