Opgelost door KPN: Opzegging niet doorgevoerd

# 190797
Lilianwouters

Op 8 juli een alles in een abonnement afgesloten met Telfort met overstapservice.
Op 26 juli een brief ontvangen van KPN dat op 8 eugustus de lijnen vrijgemaakt zouden worden voor de nieuwe provider. Op 2 augustus telefonisch benaderd door KPN dat alleen de telefoonverbinding is opgezegd. Na contact met Telfort te horen gekregen dat ze alleen een contract kunnen opzeggen en geen losse diensten dus dat het hele alles in 1 abonnement is opgezegd. Een nieuwe brief gekregen van kpn dat pas was opgezegd per 2 september. Hoe is het dan mogelijk dat we op 26 juli een brief ontvangen met de einddatum 8 augustus. Ook verhaal gehaald bij Telfort maar die zijn zich van geen kwaad bewust en houden elkaar zelfs de hand boven het hoofd. Lijkt me een uitgemaakte zaak
Tussen een hoofd en een dochteronderneming waar wij als klant nu de dupe van worden en wij mooi mogen betalen tot en met 2 september.
L.wouters

Rstitutie van het teveel betaalde bedrag.

KPN
    Geachte mevrouw Wouters,

KPN Klantenreacties CMT
    Zal me benieuwen we zijn hier al 2 maanden mee aan de gang
    KPN
    Geachte mevrouw Wouters,

De behandelaar heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

KPN Klantenreacties CMT

Eindelijk gelijk gekregen

Lilianwouters

Ook een klacht indienen over KPN?