Opgelost door KPN: Opzegging niet doorgevoerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 190797
Gebruiker
Lilianwouters
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 8 juli een alles in een abonnement afgesloten met Telfort met overstapservice.
Op 26 juli een brief ontvangen van KPN dat op 8 eugustus de lijnen vrijgemaakt zouden worden voor de nieuwe provider. Op 2 augustus telefonisch benaderd door KPN dat alleen de telefoonverbinding is opgezegd. Na contact met Telfort te horen gekregen dat ze alleen een contract kunnen opzeggen en geen losse diensten dus dat het hele alles in 1 abonnement is opgezegd. Een nieuwe brief gekregen van kpn dat pas was opgezegd per 2 september. Hoe is het dan mogelijk dat we op 26 juli een brief ontvangen met de einddatum 8 augustus. Ook verhaal gehaald bij Telfort maar die zijn zich van geen kwaad bewust en houden elkaar zelfs de hand boven het hoofd. Lijkt me een uitgemaakte zaak
Tussen een hoofd en een dochteronderneming waar wij als klant nu de dupe van worden en wij mooi mogen betalen tot en met 2 september.
L.wouters

De oplossing

Rstitutie van het teveel betaalde bedrag.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wouters,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lilianwouters
    Datum
    Zal me benieuwen we zijn hier al 2 maanden mee aan de gang
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wouters,

    De behandelaar heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Lilianwouters
    Datum
    Eindelijk gelijk gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lilianwouters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen