Opgelost door KPN: Opzegging telefonisch en per mail bevestigd, toch staat het niet in het systeem.

Rutger

Ondanks onderstaande mail, staat de opzegging niet in het systeem. Klantenservice is niet bekend met de mail en wil abonnement pas per 27 juni beëindigen. Wat dus een maand extra kosten betekend. Onderstaande datum is ook telefonisch bevestigd maar niet geregistreerd in het systeem. Ik loop tegen een muur van onwelwillendheid aan.

Geachte heer Van Valkenburg,

Op 30 april heeft u gereageerd op een antwoord dat u van mij heeft ontvangen.

In antwoord op uw reactie kan ik u meedelen dat het abonnement inderdaad op 21 mei gepland staat om te worden beëindigd.
Deze opzegging zal schriftelijk aan u bevestigd worden rond die datum.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

*******
Klantenservice Glasvezel en VDSL van KPN

Beëindiging per afgesproken datum.

KPN
    Geachte heer Van Valkenburg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van Valkenburg,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Rutger

Ook een klacht indienen over KPN?