Opgelost door KPN: Opzegging telefonisch en per mail bevestigd, toch staat het niet in het systeem.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 26997
Gebruiker
Rutger
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondanks onderstaande mail, staat de opzegging niet in het systeem. Klantenservice is niet bekend met de mail en wil abonnement pas per 27 juni beëindigen. Wat dus een maand extra kosten betekend. Onderstaande datum is ook telefonisch bevestigd maar niet geregistreerd in het systeem. Ik loop tegen een muur van onwelwillendheid aan.

Geachte heer Van Valkenburg,

Op 30 april heeft u gereageerd op een antwoord dat u van mij heeft ontvangen.

In antwoord op uw reactie kan ik u meedelen dat het abonnement inderdaad op 21 mei gepland staat om te worden beëindigd.
Deze opzegging zal schriftelijk aan u bevestigd worden rond die datum.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

*******
Klantenservice Glasvezel en VDSL van KPN

De oplossing

Beëindiging per afgesproken datum.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Valkenburg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Valkenburg,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rutger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen