Opgelost door KPN: Opzegging wegens Emigreren

Beste,

Voriginele jaar had ik nog een abonnement sim only bij T-mobile.
Daar had ik ook uitgelegd net als bij KPN dar ik rond aug sep 2016 gaat emigreren.
Bij T-mobile hadden me netjes uitgelegd je kan het op nul zetten en zou ik 10€ p mnd betalen tot de contract was afgelopen.

Oké heb mijn andere diensten bij KPN DUS HEB KPN COMPLEET.
Aan de telefoon nan dat ik meerdere malen had uitgelegd dat ik ga emigreren rond aug sepWas mijn vertel dat als je gaat emigreren en heb een sim only abonnement en geen toestel der bij dan zou het geen probleem zijn en geen kosten zou krijgen.

Had de jonge heer paar keer gevraagd zelf bij de band opname.

Nu krijg ik een brief dat ik toch tot eind november moet betalen dus 3 maanden voor niks.
Mail gestuurd weet van luister dan de opname bandje maar die is er niet meer

Voel hier Door zwaar in de maling genomen had de jonge heer duidelijk uitgelegd en gij had me verzekerd geen kosten dus nu 3 mnd voor niks.

Graag dat ik nan 29 aug niet hoef te betalen tot 22 november
En ook graag dat men de verkoper uit leg dir kan niet hen chronisch ziek kan niet veroorloven voor dubbelen kosten en waarom een op nemen wanneer toch niet naar kan luisteren.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Loefstop,

KPN Klantenreacties CMT

Beste,
    Fijn dat ik terug gebeld wordt wacht op U telefoon
    Beste,
    Gisteren ben ik netjes gebeld Door KPN en goed geholpen.
    En oplossing dar ik niet nan 29 aug moet betalen.
    Door Jacgline Arend.
    Wacht nog op de bevestiging email zou dat ik deze klacht kan afsluiten.
    Dus heb ik gebeld met Kpn om te vragen voor de email gaf netjes de naam Jacqeline Arends niet bekend dat begrijp ik krijg van de persoon die ik aan de lijn had Rémie Dol de antwoord kent niet iedereen hier begrijp ik en ik kan je niet helpen kunnen bleven praten
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Loefstop,

KPN Klantenreacties CMT
    Beste,
    De klacht is naar tevreden behandeld ben blij dat het via deze weg is opgepakt. En goeie afspraak gemaakt en netjes mijn bevestiging mail gekregen

Ook een klacht indienen over KPN?