Opgelost door KPN: Opzegging wegens Emigreren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173566
Gebruiker
Lud
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Beste,

Voriginele jaar had ik nog een abonnement sim only bij T-mobile.
Daar had ik ook uitgelegd net als bij KPN dar ik rond aug sep 2016 gaat emigreren.
Bij T-mobile hadden me netjes uitgelegd je kan het op nul zetten en zou ik 10€ p mnd betalen tot de contract was afgelopen.

Oké heb mijn andere diensten bij KPN DUS HEB KPN COMPLEET.
Aan de telefoon nan dat ik meerdere malen had uitgelegd dat ik ga emigreren rond aug sepWas mijn vertel dat als je gaat emigreren en heb een sim only abonnement en geen toestel der bij dan zou het geen probleem zijn en geen kosten zou krijgen.

Had de jonge heer paar keer gevraagd zelf bij de band opname.

Nu krijg ik een brief dat ik toch tot eind november moet betalen dus 3 maanden voor niks.
Mail gestuurd weet van luister dan de opname bandje maar die is er niet meer

Voel hier Door zwaar in de maling genomen had de jonge heer duidelijk uitgelegd en gij had me verzekerd geen kosten dus nu 3 mnd voor niks.

Gewenste oplossing

Graag dat ik nan 29 aug niet hoef te betalen tot 22 november
En ook graag dat men de verkoper uit leg dir kan niet hen chronisch ziek kan niet veroorloven voor dubbelen kosten en waarom een op nemen wanneer toch niet naar kan luisteren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Loefstop,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Lud
    Datum
    Beste,
    Fijn dat ik terug gebeld wordt wacht op U telefoon
  3. Auteur
    Lud
    Datum
    Beste,
    Gisteren ben ik netjes gebeld Door KPN en goed geholpen.
    En oplossing dar ik niet nan 29 aug moet betalen.
    Door Jacgline Arend.
    Wacht nog op de bevestiging email zou dat ik deze klacht kan afsluiten.
    Dus heb ik gebeld met Kpn om te vragen voor de email gaf netjes de naam Jacqeline Arends niet bekend dat begrijp ik krijg van de persoon die ik aan de lijn had Rémie Dol de antwoord kent niet iedereen hier begrijp ik en ik kan je niet helpen kunnen bleven praten
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Loefstop,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Lud
    Datum
    Beste,
    De klacht is naar tevreden behandeld ben blij dat het via deze weg is opgepakt. En goeie afspraak gemaakt en netjes mijn bevestiging mail gekregen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen