Opgelost door KPN: Opzegging wordt niet gehonoreerd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 481737
Gebruiker
MBA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer een factuur ontvangen voor de volgende maand, terwijl er per 18 september geen abonnement meer is en dit abonnement op 6 juni 2020 werd opgezegd en bevestigd is door kpn! Klantenservice vertelde in augustus deze factuur nog betalen, na 18 september krijg je teveel betaalde teruggestort. Nu komt de volgende factuur en klantenservice dreigt met incasso als ik niet betaal en zegt we kunnen geen opzegging vinden. Ik vroeg waar kan ik de bevestiging naar toe sturen, ik moest maar iemand anders bellen. Dat is geen service - en al helemaal niet een oplossing voor het probleem. Ik heb mijn incasso opgezegd en wil graag dat u dit oplost op heel korte termijn, en mij mijn geld terugstort dat mij toe komt. Dank u,

De oplossing

Ik wil dat mijn opzegging wordt gehonoreerd, is al bevestigd door kpn in juni jl, en ophouden met het sturen van facturen en mij het geld toesturen dat mij toe komt.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Durville,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MBA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelost, netjes en vriendelijk, door dhr. Zare. Als volgt: Geachte mevrouw Durville, Naar aanleiding van ons telefoongesprek hedenochtend, wil ik u graag het volgende bevestigen. Ik heb uw mobiele nummer 06 33 87 58 77 per direct beëindigd. Ook zal ik de facturen van augustus en september aan u crediteren. Ik vertrouw u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen