Opgelost door KPN: Opzegging wordt niet gehonoreerd

content Opgelost
MBA

Weer een factuur ontvangen voor de volgende maand, terwijl er per 18 september geen abonnement meer is en dit abonnement op 6 juni 2020 werd opgezegd en bevestigd is door kpn! Klantenservice vertelde in augustus deze factuur nog betalen, na 18 september krijg je teveel betaalde teruggestort. Nu komt de volgende factuur en klantenservice dreigt met incasso als ik niet betaal en zegt we kunnen geen opzegging vinden. Ik vroeg waar kan ik de bevestiging naar toe sturen, ik moest maar iemand anders bellen. Dat is geen service - en al helemaal niet een oplossing voor het probleem. Ik heb mijn incasso opgezegd en wil graag dat u dit oplost op heel korte termijn, en mij mijn geld terugstort dat mij toe komt. Dank u,

Ik wil dat mijn opzegging wordt gehonoreerd, is al bevestigd door kpn in juni jl, en ophouden met het sturen van facturen en mij het geld toesturen dat mij toe komt.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Durville,

KPN Klantenreacties CMT

MBA
Opgelost, netjes en vriendelijk, door dhr. Zare. Als volgt: Geachte mevrouw Durville, Naar aanleiding van ons telefoongesprek hedenochtend, wil ik u graag het volgende bevestigen. Ik heb uw mobiele nummer 06 33 87 58 77 per direct beëindigd. Ook zal ik de facturen van augustus en september aan u crediteren. Ik vertrouw u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Ook een klacht indienen over KPN?