Klacht KPN: Opzegging

Klachtnummer
# 131681
Gebruiker
AishaG
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 12 augustus 2015 heb ik mijn Digitenne abonnement telefonisch opgezegd, echter heb ik hier nooit een bevestiging van gehad. Nu zie ik dat er door KPN op 29 september weer geld van mijn rekening is afgeschreven.

De oplossing

Graag ontvang ik alsnog een bevestiging van mijn opzegging op 12 augustus 2015. En ga ik er vanuit dan er verder geen geld meer van mijn rekening wordt afgeschreven.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Goei,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Goei,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?