Opgelost door KPN: Opzegtermijn contract vaste telefonie KPN: Klacht KPN
Details
Klacht
Sinds 1995 heb ik mijn telefonieabonnement bij KPN (voorgangers),momenteel als particulier een Zakelijk Belvrij ISDN abonnement.
Per 29-10-2014 ben ik overgestapt van KPN naar een VOIP aanbieder.
Tot mijn verrassing ontving ik van KPN een eindafrekening waarop ruim E 119 aan kosten vermeld waren voor het vroegtijdig opzeggen van het betreffende abonnement.
Daarbij is nooit gecommuniceerd dat de opzegtermijn van 1 maand is veranderd,
omdat je nu blijkbaar aan een jaarcontract vastzit en 3 maanden van tevoren moet opzeggen door een wijziging in de Alg. Voorwaarden.
Er worden 4 maanden aan abonnementskosten in rekening gebracht.
Deze wijziging is echter nooit goed gecommuniceerd.
Onder andere op deze website valt te lezen dat vergelijkbare klachten door KPN goed worden opgelost en dat de 'boete' wordt vernietigd. Ik ga er dan ook van uit dat e.e.a. op een misverstand berust.
Ik hoop dat KPN de eindafrekening aan mij, na 19 jaar klantrelatie, snel ongedaan maakt.
Gewenste oplossing
boete vernietigen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.