Opgelost door KPN: Opzegtermijn contract vaste telefonie KPN: Klacht KPN

Sinds 1995 heb ik mijn telefonieabonnement bij KPN (voorgangers),
momenteel als particulier een Zakelijk Belvrij ISDN abonnement.

Per 29-10-2014 ben ik overgestapt van KPN naar een VOIP aanbieder.
Tot mijn verrassing ontving ik van KPN een eindafrekening waarop ruim E 119 aan kosten vermeld waren voor het vroegtijdig opzeggen van het betreffende abonnement.

Daarbij is nooit gecommuniceerd dat de opzegtermijn van 1 maand is veranderd,
omdat je nu blijkbaar aan een jaarcontract vastzit en 3 maanden van tevoren moet opzeggen door een wijziging in de Alg. Voorwaarden.

Er worden 4 maanden aan abonnementskosten in rekening gebracht.

Deze wijziging is echter nooit goed gecommuniceerd.
Onder andere op deze website valt te lezen dat vergelijkbare klachten door KPN goed worden opgelost en dat de 'boete' wordt vernietigd. Ik ga er dan ook van uit dat e.e.a. op een misverstand berust.

Ik hoop dat KPN de eindafrekening aan mij, na 19 jaar klantrelatie, snel ongedaan maakt.

boete vernietigen

KPN
    Geachte heer Van der Giesen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Arie vd Giesen
    Ik wacht op reactie van KPN (voorkeur heeft email).
    KPN
    Geachte heer Van der Giesen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Arie vd Giesen
    Contact gehad met KPN klantreacties Case Management Team en mijn boete is vernietigd.
    Wel aangegeven dat ik via de klantenservice medewerkers niet verder kwam.
    Ik ben blij dat het zo toch goed is opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?