Klacht KPN: Opzegtermijn met boete

Klachtnummer
# 14046
Gebruiker
Esther Laming-Vlemmix
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb telefonisch geinformeerd bij KPN over mijn telefoniepakket.
Ik heb dit bedrijf overgenomen en was nu toe aan het bekijken van alle telpakketten
e.d. In overleg met medewerker heb ik een overbodige ISDN lijn opgezegd.
De man van KPN heeft mij niets verteld over een opzegtermijn , 3 maanden
van te voren opzeggen of een eventuele boete..Helemaal niets hierover.
Hij bood zelfs aan om mijn ADSL rekening voor 2 maanden niet te factureren.
(dit is niet gebeurd, maar ok ). Nu krijg ik een factuur waarvan ik dacht dat ik goedkoper uit zou zijn na opzegging van 1 lijn, maar de factuur is gewoon verdubbeld??? Bedrag nu : 717,83 . Gebeld met KPN en hier kunnen ze niets aan doen.. dit zijn de regels en staan in de voorwaarden op de website etc etc. Ik zou een schriftelijke klacht in kunnen dien zeggen ze... Ik voel me vreselijk belazerd/opgelicht door KPN.. Al honderd jaar klant bij KPN en dan fout geinformeerd worden ...en ze schrijven het bedrag gewoon af.
De medewerker aan de telefoon had mijn moeten informeren over dingen zoals contract/opzegtermijn en boete!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Laming-Vlemmix,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Esther Laming-Vlemmix
    Datum
    Gegevens : Laming -Vlemmix , Bedrijfsnaam : Vlemmix Textiel
    Nijverheidsweg 3 , 4854 MT Bavel, tel: 0161 432990
    klantnummer: 113.650.868
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Laming-Vlemmix,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Laming-Vlemmix,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen