Klacht KPN: Opzegtermijn met boete
Details
Klacht
Ik heb telefonisch geinformeerd bij KPN over mijn telefoniepakket.Ik heb dit bedrijf overgenomen en was nu toe aan het bekijken van alle telpakketten
e.d. In overleg met medewerker heb ik een overbodige ISDN lijn opgezegd.
De man van KPN heeft mij niets verteld over een opzegtermijn , 3 maanden
van te voren opzeggen of een eventuele boete..Helemaal niets hierover.
Hij bood zelfs aan om mijn ADSL rekening voor 2 maanden niet te factureren.
(dit is niet gebeurd, maar ok ). Nu krijg ik een factuur waarvan ik dacht dat ik goedkoper uit zou zijn na opzegging van 1 lijn, maar de factuur is gewoon verdubbeld??? Bedrag nu : 717,83 . Gebeld met KPN en hier kunnen ze niets aan doen.. dit zijn de regels en staan in de voorwaarden op de website etc etc. Ik zou een schriftelijke klacht in kunnen dien zeggen ze... Ik voel me vreselijk belazerd/opgelicht door KPN.. Al honderd jaar klant bij KPN en dan fout geinformeerd worden ...en ze schrijven het bedrag gewoon af.
De medewerker aan de telefoon had mijn moeten informeren over dingen zoals contract/opzegtermijn en boete!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.