Opgelost door KPN: Order niet besteld door medewerker

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 416772
Gebruiker
sonjageeven
Datum
2 reacties

Details

De klacht

16 dec. Contact gehad via chat met vraag over nieuw abonnement. Na dat dit duidelijk was aangegeven dat ik dit wilde bestellen. Gaf medewerker van de chat aan dat het handiger was om dat zo bij haar te doen. Alles doorgegeven en ze zei dat een monteur contact op zou nemen en alles 27 januari in zou gaan. Echter op 14 januari weer contact opgenomen omdat we nog niks hadden gehoord van de monteur, blijkt er niks besteld te zijn. Dus moeten we alles opnieuw bestellen en wachten tot 25 febr.

De oplossing

Zorgen dat we op 27 januari aangesloten zijn zoals we afgesproken hebben. ( staat in chat die ik opgeslagen heb)

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Geeven,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Geeven,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sonjageeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
In eerste instantie werd er gezegd dat mijn gewenste oplossing niet haalbaar was. Ik ben zelf gaan bellen naar het bedrijf dat de glasvezel aanlegt. Heb met hun meteen een afspraak gemaakt. En dit doorgegeven aan dr. Minkema van de kpn. Daarna heeft hij alles goed opgepakt en gezorgd dat apparatuur tijdig geleverd werd en monteur voor de gewenste datum geweest is. Hierna heeft hij ook nog contact met me opgenomen of alles nu afgehandeld is en een tegemoetkoming aangeboden voor de ongemakken. Prima opgelost dus!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen