Opgelost door KPN: Order niet besteld door medewerker

sonjageeven

16 dec. Contact gehad via chat met vraag over nieuw abonnement. Na dat dit duidelijk was aangegeven dat ik dit wilde bestellen. Gaf medewerker van de chat aan dat het handiger was om dat zo bij haar te doen. Alles doorgegeven en ze zei dat een monteur contact op zou nemen en alles 27 januari in zou gaan. Echter op 14 januari weer contact opgenomen omdat we nog niks hadden gehoord van de monteur, blijkt er niks besteld te zijn. Dus moeten we alles opnieuw bestellen en wachten tot 25 febr.

Zorgen dat we op 27 januari aangesloten zijn zoals we afgesproken hebben. ( staat in chat die ik opgeslagen heb)

KPN
    Geachte mevrouw Geeven,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Geeven,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

sonjageeven
In eerste instantie werd er gezegd dat mijn gewenste oplossing niet haalbaar was. Ik ben zelf gaan bellen naar het bedrijf dat de glasvezel aanlegt. Heb met hun meteen een afspraak gemaakt. En dit doorgegeven aan dr. Minkema van de kpn. Daarna heeft hij alles goed opgepakt en gezorgd dat apparatuur tijdig geleverd werd en monteur voor de gewenste datum geweest is. Hierna heeft hij ook nog contact met me opgenomen of alles nu afgehandeld is en een tegemoetkoming aangeboden voor de ongemakken. Prima opgelost dus!

Ook een klacht indienen over KPN?