Klacht KPN: Ordinaire prijsverhoging KPN Internet

H.A. Talens

Vanuit het niets ontving ik vanmorgen een brief van de KPN met een tariefsverhoging van vier euro per maand op mijn internetabonnement. Dat is 13 procent hoger zonder dat daar iets concreets tegenover staat. Ordinaire prijsverhoging dus. Chatten met de KPN levert slechts een zwamverhaal op. Belachelijk.

Prijsverhoging zonder aanwijsbare reden ongedaan maken.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Talens,

KPN Klantenreacties CMT
    H.A. Talens
    Wat is binnenkort? Tot op heden nog niks vernomen van KPN. Geeft wel aan hoe serieus KPN de klanten neemt. Tijd voor wel een fatsoenlijke, andere provider.
    H.A. Talens
    Dit nietszeggende antwoord kreeg ik:

Naar aanleiding van uw klacht via klachtenkompas informeer u onderstaand alsnog over het waarom van de tariefverhoging van 1 juli 2018.

KPN verhoogt de internetsnelheden en er zijn veranderingen in het iTV aanbod. Sinds 30 april 2018 zijn 14 bestaande zenders voortaan ook in HD kwaliteit te bekijken. Vanaf 18 juli 2018 breidt KPN het Basispakket met een aantal zenders uit, waaronder ook een aantal in HD en/of 4K beeld kwaliteit. Er verdwijnen 2 zenders uit het Basispakket: TV5 Monde per 1 juli 2018 en 2M Monde per 18 juli 2018. Daarvoor in de plaats komt France2. Het aanbod van 2M Monde is gemakkelijk te zien via YouTube.
    Ook kan KPN hierdoor investeringen blijven doen in de kwaliteit van onze dienstverlening en producten voor klanten. Wij investeren in de capaciteit van het netwerk om de kwaliteit en stabiliteit nog verder te verbeteren. Maar zeker ook om innovatieve introducties voor klanten te kunnen doen zoals de introductie van een nieuwe iTV app, nu met Google Chromecastondersteuning en de mogelijkheid om binnen heel de EU te kijken. Er werken veel verschillende teams continu om het netwerk stabiel te houden en te verbeteren. Wij hebben onze eigen ethische hackers in dienst. En zij testen voortdurend onze producten en diensten, zoals bijvoorbeeld MijnKPN.

Wist u bijvoorbeeld al dat KPN dit jaar de prijs voor beste internetdienstverlener heeft gewonnen? Deze prijs werd uitgereikt door Opiness. Of dat KPN niet alleen voor wat betreft de bedrijfskleur de groenste provider ter wereld is? Wij zijn namelijk erkend door DJSI tot het duurzaamste telecombedrijf van de wereld. We zijn klimaatneutraal en halen al onze energie uit duurzame bronnen. Ook won KPN de Tweakers Award 2017/2018 in de categorie Populairste Mobiele Provider.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ivona Frölich
    Medewerkster Case Management Team

Postbus 30000 (TP5-4e)
    2500 GA 's-Gravenhage
    Tel.: +31 70 343 21 36 (ik ben niet op vrijdag aanwezig)
    B.g.g.: +31 70 343 33 33

Mijn commentaar:
    Zoals u ziet, een antwoord van niets. Bovendien heb ik niet eens tv van KPN. Is gewoon ordinaire prijsverhoging, zo zie ik het. Heb niet het idee dat alle klanten deze prijsverhoging van 13 procent voor de kiezen hebben gekregen, anders was de pleuris wel uitgebroken. Maar waarom ik wel?...

H.A. Talens
    KPN vindt het kennelijk niet nodig om te reageren. Dat zegt mij genoeg.
    Op z n minst onfatsoenlijk.
    H.A. Talens
    En, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, gewoon niet meer reageren hè, KPN? Ik weet genoeg😡🤬.

LAATSTE KANS!!!

Geen

Ook een klacht indienen over KPN?