Opgelost door KPN: Overgaan van Ziggo naar KPN nog steeds niet in orde

Loenski

Ik ben overgegaan naar een alles-in-een pakket naar KPN. Mijn vorige provider was ZIGGO. Heb al eerder een klacht ingediend en de heer Mark van Born is daar van op de hoogte. Na 2 maanden werken mijn TV's en computer maar telefoon niet. Had in de KPN-winkel opgegeven dat ik nummerbehoud wilde hebben. Daar is waarschijnlijk iets fout gegaan en de voor geschiedenis van de rest is de heer van de Born op de hoogte. Tot op heden heb ik niet mijn eigen tel. nummer. Heb inmiddels 9 monteurs gehad. Nu hoorde ik vanochtend van de heer Kees Kwakman dat ZIGGO het nr. niet vrij geeft. Heb inmiddels ZIGGO 4 X moeten verlengen. Daar ik in een elektrische rolstoel zit is telefoon heel belangrijk voor me. Het nummer kan niet geporteerd worden. Het is een zooitje bij communicatie KPN. Wel is de heer Kwakman en monteur Jaap hulpvaardig en wacht nu het antwoord af van de heer Kwakman waarom ZIGGO het nr. niet vrij geeft.

Dat ik mijn eigen telefoonnummer behoud zoals afgesproken. Alle vorige ellende is opgelost maar vraag niet hoe! Het is echt schandalig. Goede monteurs die volgens het goede systeem werken zou de oplossing zijn. Iedereen doet het anders en verkeerd. Jaap is de enige goede en ik wil geen andere monteur meer. De heer Kwakman doet zijn uiterste best en is nu aan het uitzoeken waarom ZIGGO mijn nummer niet vrij geeft. Ik ben erg afhankelijk van de telefoon en Sil nu na 2 maanden dit opgelost worden. Graag zou ik willen dat de heer van Born contact met mij opneemt op 06 - 13095090

KPN
    Geachte mevrouw Van Loenen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Loenski
    KPN krijgt het maar niet voor elkaar om mijn telefoons aan te sluiten. De twee telefoons hebben het na weken even gedaan op mijn eigen nummer. Vlak voor de Kerst lagen ze er weer uit. Om. E bereikbaar te houden omdat ik bedlegerig ben, hebben ze mijn vaste nummer van de twee telefoons op mijn mobiel gezet. Na de Kerst komt er zo snel mogelijk een monteur. De rekeningen die gestuurd zijn en ook foutief zijn, zal met mij besproken worden na de feestdagen. Het blijft modderen.
    KPN
    Geachte mevrouw Van Loenen, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Loenski
    De problemen zijn door KPN goed opgelost en hebben ook financieel een toereikend gedaan. Heb steeds contact gehad met het Hoofdkantoor en hebben adequaat gehandeld. Alles is nu in orde

Loenski

Ook een klacht indienen over KPN?