Opgelost door KPN: Overgestapt naar UPC, abonnement KPN bleef men afschrijven

Anoniem

Ik ben via de overstapservice van KPN naar UPC overgestapt. Na 4 maart 2010 heb ik verder geen diensten meer gebruikt van KPN. Men is echter wel het abonnementsgeld blijven afschrijven tot november 2011. Ik heb dit probleem gemeld bij UPC en KPN. KPN geeft UPC de schuld. UPC zegt echter dat KPN in gebreke is gebleven. Dit heb ik bij KPN neergelegd en sindsdien hoor ik niks meer. Alleen dat er zo spoedig mogelijk contact op wordt genomen door de afdeling Klantenreacties (behandeld onder nr 6561215). Dit hoor ik nu al vanaf 13 januari. Elke keer weer word ik gevraagd geduldig te zijn, maar dit duurt nu al 3 maanden.

Ik zou graag het teveel betaalde bedrag terug willen. Dit gaat over de periode van 4 maart 2010 tot 20 november 2011.

KPN
    Geachte heer Tabak,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    "Geachte heer Tabak" Serieus????is dit hoe jullie een klacht af willen handelen??? Begin dan eerst door de goede naam te gebruiken!!!
    KPN
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar.
    Anoniem
    Op 26 april heeft KPN het teveel betaalde geld teruggestort op mijn rekening.Uiteraard ben ik zeer tevreden met deze oplossing!

Anoniem

Ook een klacht indienen over KPN?