Opgelost door KPN: overname bedrag hi lease toestel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105985
Gebruiker
roy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onlangs mijn abbonement verlengd bij HI met een nieuw toestel, om mijn oude toestel over te nemen zou ik 15 procent moeten betalen van de nieuwwaarde op dat moment, dit zou neer komen op een bedrag tussen de 30 en de 50 euro werd mij toen verteld, nu moet ik een bedrag betalen van 97 euro, dit was niet afgesproken.

Gewenste oplossing

Dat er 15 procent van de nieuwwaarde op dit moment in rekening word gebracht zoals afgesproken
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    roy
    Datum
    Hi heeft contact opgenomen en de klacht netjes afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen