Opgelost door KPN: Overname bedrag iphone 4s te hoog

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82820
Gebruiker
JSCHAAP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober 2012 heb ik mijn mobiel abonnement met leasetoestel bij Hi KPN afgesloten. Op dit moment wil ik mijn toestel overnemen en overstappen op een sim only bij Hi met ditzelfde toestel.
Er werd mij twee jaar geleden verteld dat het overname bedrag 15% van de huidige marktwaarde zou bedragen op het moment van overnamen. Op dit moment wil ik het toestel graag overnemen, maar als ik de klantenservice bel wordt mij verteld dat het overname bedrag rond de 140 euro bedraagt, en dus veel meer dan 15% van de huidige markt waarde!

Ik voel me voorgelogen en heb juist mijn keuze twee jaar geleden gebaseerd op deze overname prijs, omdat ik na dit abonnement met dezelfde telefoon een sim only abonnement wilde.

De oplossing

Ik neem de telefoon graag over voor het oorspronkelijk afgesproken bedrag (15% van de marktwaarde) en stap daarna over op een sim only

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    JSCHAAP
    Datum
    Wegens de storing op klachtenkompas heb ik niet eerder kunnen melden dat ik vorige week al ben gebeld door kpn naar aanleiding van deze klacht en dat er telefonisch een goede afspraak is gemaakt! Ik ben zeer tevreden. Werd veel beter geholpen dan bij het melden van de klacht bij de klantenservice van hi.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JSCHAAP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen