Klacht KPN: Overname bedrag iPhone 5 na toestellease.

Klachtnummer
# 103193
Gebruiker
Robinio
Datum
2 reacties

Details

De klacht

deze klacht komt na aanleiding van een te hoge overname bedrag 170 euro??
waar komt dit bedrag vandaan? overname bedrag wat mij in de winkel is verteld is 10 tot 15% van de waarde wat de iphone 5 16 gig op dit moment is. ik kom zelf komt niet hoger dan 50 euro.

de gevolgen zijn niet meer verlengen bij HI/kpn na 13 jaar klant te zijn bij ze.(klant is koning) en zeker geen vrienden kennissen familie adviseren om bij hi/kpn klant te worden.




De oplossing

Een fatsoenlijk overname bedrag!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Robinio
    Datum
    Word aankomende week gebeld... Ben benieuwd wat eruit komt!!
  2. Auteur
    Robinio
    Datum
    Als het goed is word er deze week de helft overgemaakt van een afgesproken bedrag... Als dat is gebeurd dan is het na mij tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen