Klacht KPN: Overname bedrag iphone na verlengen van abbonement

Klachtnummer
# 66924
Gebruiker
juut81
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week contact gehad over een vakantiebundel binnen mijn huidige abbo. Na een antwoord hierop werd ik erop geattendeerd dat ik mijn abbo zou kunnen verlengen. Na goede overwegingen toch na ee aantal telefoontjes op een goed bod ingegaan... Dacht ik.
Vandaag krijg ik een sms bericht of ik mijn toestel binnen een week in een retour envelope wil opsturen. Hierover is NIETS vermeldt door alle medewerkers die ik aan de lijn heb gehad. Ook zou ik kunnen kiezen voor een bedrag van 160 terug betalen. Dat ik dit abbo afsloot gaven zij aan dat de het rest bedrag ong 15% van de nieuwwaarde zou zijn... Nu komt dit absoluut niet overeen, nieuwwaarde ligt rond de €400, miss wel lager. Dit bedrag zou uitkomen op €1000,-!! Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de diensten van HI en KPN. Hebben ook "alles in één" van KPN en zijn dus compleet.
Via de klantenservice wilde ik vragen naar mogelijkheid om hierover te onderhandelen, echter werd ik niet doorverbonden!

De oplossing

Passende, correcte oplossing of onderhandeling..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    juut81
    Datum
    Ik hoop morgen voor de middag iets te horen, het toestel zou dan worden geleverd en mijn nieuwe abbo gaat dan in. Nu is aan mij aangegeven dat ik het toestel moet weigeren wn dat het abbo dan niet ingaat.. Dat ik de dag daarop weer moet terug bellen..
  2. Auteur
    juut81
    Datum
    Is het mogelijk om een reactie te geven?! Anders ben ik genoodzaakt mijn abbo te annuleren en mijn toestel retour te sturen..

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen