Klacht KPN: Overname bedrag iphone na verlengen van abbonement

juut81

Vorige week contact gehad over een vakantiebundel binnen mijn huidige abbo. Na een antwoord hierop werd ik erop geattendeerd dat ik mijn abbo zou kunnen verlengen. Na goede overwegingen toch na ee aantal telefoontjes op een goed bod ingegaan... Dacht ik.
Vandaag krijg ik een sms bericht of ik mijn toestel binnen een week in een retour envelope wil opsturen. Hierover is NIETS vermeldt door alle medewerkers die ik aan de lijn heb gehad. Ook zou ik kunnen kiezen voor een bedrag van 160 terug betalen. Dat ik dit abbo afsloot gaven zij aan dat de het rest bedrag ong 15% van de nieuwwaarde zou zijn... Nu komt dit absoluut niet overeen, nieuwwaarde ligt rond de €400, miss wel lager. Dit bedrag zou uitkomen op €1000,-!! Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de diensten van HI en KPN. Hebben ook "alles in één" van KPN en zijn dus compleet.
Via de klantenservice wilde ik vragen naar mogelijkheid om hierover te onderhandelen, echter werd ik niet doorverbonden!

Passende, correcte oplossing of onderhandeling..

juut81
    Ik hoop morgen voor de middag iets te horen, het toestel zou dan worden geleverd en mijn nieuwe abbo gaat dan in. Nu is aan mij aangegeven dat ik het toestel moet weigeren wn dat het abbo dan niet ingaat.. Dat ik de dag daarop weer moet terug bellen..
    juut81
    Is het mogelijk om een reactie te geven?! Anders ben ik genoodzaakt mijn abbo te annuleren en mijn toestel retour te sturen..

Ook een klacht indienen over KPN?