Opgelost door KPN: Overname bedrag na lease contract

Anouk

Over een ruime maand is mijn 2 jarig lease contract met een iphone 4s afgelopen. Ik ben naar de hi winkel gegaan omdat ik graag mijn telefoon wil overnemen. Ik heb bij het afsluiten van mijn contract met de verkoper een gesprek gehad over het lease contract. omdat ik al van plan was om over te gaan naar sim only aan het eind van dit contract leek het mij slimmer om voor een contract te gaan waarbij de telefoon direct mijn eigendom zou zijn, maar de verkoper verzekerde mij dat de keuze voor lease verstandiger was omdat ik dan de telefoon voor ongeveer 15% van de prijs zou kunnen overnemen waardoor het dus voordeliger zou zijn dan bij een andere maatschappij direct geld bij te betalen voor de telefoon.
Goed, zo gedaan in goed vertrouwen. Ik ben immers al klant bij hi sinds ik mijn eerste mobieltje heb.
Maar nu bleek zaterdag in de winkel dat ik een bedrag van €145.- mag neerleggen voor mijn telefoon. Ik voel me wel wat bedrogen. Dit bedrag komt niet eens in de buurt van de 15%!

Ik wens een redelijk overname bedrag wat in de buurt komt van wat mij is toegezegd tijdens het afsluiten van het contract. Een overnamebedrag van bijna 50% van de prijs vind ik niet reëel.

Anouk
    Contact gehad en een korting afgesproken. Bevestiging via mail gehad maar de werkelijke afronding moet nog plaats vinden. Ik ga er vanuit dat dit ook goed verloopt.
    Anouk
    Maximale bedrag afgesproken. Overname moet nog plaats vinden aan het einde van het contract. Snelle reactie van hi!

Anouk

Ook een klacht indienen over KPN?