Klacht KPN: Overname hi mobiel abonnement door KPN

Klachtnummer
# 105835
Gebruiker
NvdS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Per 1 mei wordt mijn hi abonnement overgenomen door KPN. Hier ben ik het echter niet mee eens. Ik heb eerder een mobiel abonnement gehad bij KPN wat mij zeker niet goed bevallen is. Ik heb, door tweemaal verkeerd te zijn geïnformeerd via de telefonische klantenservice van KPN, een jaar lang dubbele abonnementskosten gehad. Ik heb er daarom bewust voor gekozen geen abonnement meer af te sluiten bij KPN. Nu word ik gedwongen daar weer aangesloten te zitten. Via de websites van beide aanbieders ben ik verplicht mijn abonnement bij KPN af te laten lopen. Hier ben ik het niet mee eens

De oplossing

Ik wil graag per direct mijn abonnement kosteloos opzeggen met de inachtneming van een maand opzegtermijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    NvdS
    Datum
    Geachte KPN Klantenreacties CMT
    Bedankt! Ik wacht uw reactie af.
    Met vriendelijke groet,
    N vd S

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen