Klacht KPN: Overname Toestel

Sabina

Hallo,

Wederom een klacht over HI. Nadat mijn tweede abonnement bij HI was verlopen kreeg ik een brief thuis met het overnamebedrag. Het bedrag was €148 voor een Iphone 5!!! Aangezien ik dit probleem al eerder heb gehad was ik stomverbaasd dat er nog steeds niks mee gedaan werd en de bedragen nogsteeds zo belachelijk hoog bleven. Bij telefonisch contact kreeg ik enkel te horen " ja mevrouw, dan bent u verkeerd ingelicht toen u uw abonnement afsloot". Dat mag wel zo zijn, maar als ik uit ga van 10% van de huidige marktwaarde van zo'n toestel dan verwacht ik ook die prijs te betalen en geen cent minder. Of ik verkeerd ben ingelicht is niet mijn probleem maar dat van de HI want eigenlijk werd heel Nederland dus in de zeik genomen en krijgt nu nog brieven binnen met een veel te hoog bedrag. Belachelijk!!!

Ik zou graag iemand willen spreken die over dit soort dingen gaat en zou dan ook duidelijk willen maken dat ik niet meer dan de 10 beloofde procent van de huidige marktwaarde wil betalen. Dit is mij immers met volle zekerheid toen beloofd.

Ook een klacht indienen over KPN?