Klacht KPN: Overname toestel

Fewaa

Ik heb 2 jaar geleden een hi abbonnement met lease toestel afgesloten. Toen is mij verteld dat ik aan het eind van mijn abbonnement voor mijn toestel nog ongeveer 20% van de waarde moet betalen als ik het toestel overneem. Ik ging er dus van uit dat ik mijn toestel na mijn abonnement goedkoop kon overnemen. Hier is dus blijkbaar helemaal niets van waar. Ik moet nu 150,06 euro betalen voor mijn iphone 4s. Een vriendin met een nieuwere iphone 5 betaald nog minder! hoe is dat mogelijk? Die telefoon is toch meer waard? Het toestel wat ik heb word verkocht rond de 300 euro en als ik dan een berekening maak kom ik dus op 50% van de toestelwaarde uit in plaats van 20%. Het bedrag zou eigenlijk rond de 60 euro moeten liggen. Ik vind het echt belachelijk dat ik nog zoveel geld moet betalen voor een 2e hands toestel terwijl mij tijdens het afsluiten van mijn abbonnement iets heel anders beloofd is.

Lager bedrag voor overname zoals mij ook beloofd is bij het afsluiten.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Fewaa
    Vandaag reactie gehad van kpn en mijn klacht is opgelost, ik ben erg tevreden met de oplossing en de goede service.

Ook een klacht indienen over KPN?