Klacht KPN: Overname toestel

Klachtnummer
# 66399
Gebruiker
Sabina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zonet contact gehad met een medewerker van HI, wederom ben ik zeer slecht te woord gestaan.
Al een tijdje geleden heb ik aangegeven het toestel te willen overnemen en zou hier een acceptgiro over krijgen. De acceptgiro heb ik nooit gehad. De vorige klacht is nog niet zo lang geleden en wéér belachelijk te woord gestaan door de klantenservice van HI.
Mevrouw was namelijk er zeer zeker van overtuigd dat ik nieteens contact heb opgenomen met HI, waar haalt ze het lef vandaan om dat te constateren!!
Ook werd er op een ironisch toontje gezegd: "Klachtenkompas? Nog nooit van gehoord dus ik wens u succes." Achterlijk is dit.

Ik heb helemaal klaar met de HI en wil niks meer met jullie te maken hebben en dit mag iedereen die ik ken weten. Nooit meer een abonnement afsluiten bij HI is mijn boodschap aan iedereen.

De oplossing

Ik ontvang graag nog een acceptgiro om de rekening te betalen en zo mijn toestel te behouden. Overigens ga ik geen boetes oid betalen want ik ben helemaal klaar met de slechte service en dat er absoluut niet geluisterd wordt naar mijn wensen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen