Opgelost door KPN: Overnamebedrag Hi toestellease iPhone 5 (32GB)

Anne87

Ik ben al 9 jaar trouwe en tevreden klant van Hi. Toen ik in april 2013 mijn abonnement weer mocht verlengen, was de enige optie de Hi toestellease. Daar was ik destijds niet blij mee, maar het kon niet anders. Ik heb een contract van 2 jaar afgesloten, met een Apple iPhone 5 (32GB). Destijds werd mij verteld dat een eventueel overnamebedrag maximaal 15% van de dagwaarde zou zijn. Omdat ik volgende week mijn abonnement weer mag verlengen, heb ik naar de klantenservice gebeld. De dame gaf aan dat de overname van mijn iPhone 197 euro kost. Ik vind dit een bizar hoog bedrag! Ik betaal al vanaf het begin van m'n leasecontract ruim 27 euro per maand voor het toestel (dus los van gebruiks- en abonnementskosten). Je betaalt je toestel dus zelf af gedurende de contractstermijn en een leasecontract is dus helemaal niet goedkoper dan een abonnement waarbij de telefoon in eigen bezit is. Ik word nu de dupe van de mislukte toestellease-regeling van Hi, en vind dit hoogst klantonvriendelijk!

Ik wil graag een tevreden klant van Hi blijven en mijn iPhone 5 zonder extra kosten overnemen.

Anne87
    Bedankt; ik hoor graag z.s.m. van jullie.
    Anne87
    Tot een reëel overnamebedrag gekomen, ik ben tevreden en blijf klant bij KPN.

Anne87

Ook een klacht indienen over KPN?