Opgelost door KPN: Overnamebedrag leasetoestel ( iphone 4s te hoog)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64519
Gebruiker
Hans
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Mijnheer, mevrouw

ik heb 2 jaar geleden een abbo met leasetoestel iphone 4s afgesloten. Toen is mij gezegd, dat ik dit toestel bij beeindiging van het abonnement kon overnemen voor 10 a 15% van de huidige nieuwprijs. In maart 2014 geinformeerd bij phonehouse ( waar ik deze deal had afgesloten ) , wat ik zou moeten betalen voor dit toestel. Dat kwam op 92 euro. Mijn abbo liep 25 mei 2014 af, dus toen weer naar phonehouse gegaan, met het idee om het toestel over te nemen. Om het toestel over te nemen moest ik nu ineens 132 euro betalen!!!
Ik heb gezegd dat ik het raar vond, dat hoe ouder een toestel wordt, des te duurder?
Paar dagen later toch maar even met klantenservice van KPN gebeld, om te vragen wat ik voor het toestel moet betalen. De prijs was intussen gestegen, want nu moest ik 135,67 euro betalen. Hoe is dit nu mogelijk?


Mvg
H van Dongen

Gewenste oplossing

Ik wil het toestel graag overnemen, maar wel voor een redelijke prijs.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

9 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Mijnheer, mevrouwEr is kontakt opgenomen met mij en werd me verteld dat er gewerkt wordt aan een oplossing. Alvast dank daarvoor.Mvg
    H van Dongen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Hans
    Datum
    Mijnheer, mevrouw
    de klacht is nog niet volledig "verholpen". Ik moet eerst een keuze maken tussen abbo verlengen of opzeggen, daarna zo heb ik begrepen, krijg ik een envelop om het toestel terug te sturen met het eventuele bedrag bij overname van het toestel.Mvg
    H van Dongen
  5. Auteur
    Hans
    Datum
    Mijnheer, mevrouwGister heb ik mijn abbo opgezegd, dus wacht op een reaktie van KPN.Mvg
    H van Dongen
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Hans
    Datum
    Geachte mijnheer, mevrouwEr is kontakt geweest (17 juli), maar het loopt wat stroef, mede doordat ik ploegendienst loop en het telnr wat ik eventueel terug kan bellen onbereikbaar is?
    Ik heb begrepen, dat ik binnen een paar weken een brief krijg met het overnamebedrag en als het te hoog is, ik weer kontakt op moet nemen.Mvg
    H van Dongen
    Ik heb begrepen dat ik binnen een paa
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dongen, Indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met de behandelaar van de ze reactie. Zij is bereikbaar via telefoonnummer
    070- 343 22 81.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  9. Auteur
    Hans
    Datum
    Geachte mijnheer/mevrouw
    Telefonisch kontakt gehad en het is netjes en in volle tevredenheid opgelost. Hartelijk dank daarvoorMvg
    H van Dongen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen