Opgelost door KPN: Overnamebedrag leasetoestel iPhone 4s te hoog

AReeskamp

In april 2012 heb ik een abonnement afgesloten bij Hi in combinatie met het leasetoestel iPhone 4s. Hierbij werd gezegd dat het overnamebedrag aan het einde van de twee jaar rond de € 90,- zou liggen. Nu lag begin juni een brief van Hi op de mat, waarin zomaar stond dat ik € 145,20 moet bijbetalen. Dit komt niet eens in de buurt van de € 90,-, en nergens is te vinden waar dit bedrag op is gebaseerd. Op basis van de eerdergenoemde € 90,- heb ik twee jaar geleden mede mijn keus gemaakt, en ik ben dan ook zeer vervelend verrast door dit bedrag van ruim anderhalf keer zo hoog. Bij een vooraanstaande webwinkel is een iPhone 4s, zij het met 8gb, te koop voor € 305,-, het lijkt me sterk dat het overnamebedrag tegen de 50% van de nieuwprijs hoort te liggen.

Ik wens een overnamebedrag dat wel in de buurt komt bij het genoemde bedrag. Ik heb jaren twee abonnementen gehad bij Hi, en heb nu een abonnement afgesloten bij Telfort, ook van KPN. Ik wil niet met deze vervelende nasmaak blijven zitten.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AReeskamp
    Snel en naar tevredenheid geregeld.

AReeskamp

Ook een klacht indienen over KPN?