Opgelost door KPN: overnamebedrag toestellease

Joost

Inmiddels ben ik enkele jaren klant bij Hi zonder ooit enige problemen gehad te hebben. Ongeveer 1.5 jaar geleden heb ik een iphone 4s toestellease abonnement afgesloten waarbij ik aan het einde van mijn contract het toestel over zou kunnen nemen. Het bedrag zou 15% van de dagwaarde zijn, wat rond de 50 euro bedraagt, aldus de verkoopmedewerker van Hi. Echter, heb ik onlangs mijn abonnement verlengd en blijkt dit bedrag veel hoger te liggen namelijk 144,84 euro. Een medewerker van de klantenservice herkende mijn klacht, maar zei er niets aan te kunnen doen omdat ik hier voor getekend zou hebben.

Ik voel me aardig opgelicht aangezien het overnamebedrag ongeveer 100 euro hoger uitvalt dan mij beloofd is. Daarnaast heb ik 18 maanden 50 euro betaald en 6 maanden 25 euro terwijl vrienden van me tegelijkertijd ook een iphone 4s toestellease afgesloten hebben, maar zij betalen 12 maanden 50euro en 12 maanden 25 euro.

Graag zou ik zien dat Hi mij tegemoet komt zodat ik in de toekomst ook nog klant van Hi wil blijven.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Joost
    Na twee dagen werd er al contact met mij opgenomen. Er werd me verteld dat het verschil tussen het afgesproken bedrag en het daadwerkelijke bedrag op mijn rekening gestort zou worden.

Ook een klacht indienen over KPN?