Opgelost door KPN: Overnamebedrag veel te hoog

iliass

Hierbij deel ik u mede dat ik een klacht indien naar HI toe vanwege de slechte communicatie omtrent het afsluiten van een leasecontract in 2012.

op dagtekening 20-maart-2012 om 17:27 uur, ben ik in u filiaal geweest aan de Vlamingstraat in Den Haag.
Daar is mij te kennen gegeven dat als ik op dat moment zou verlengen ik zou moeten overstappen op een leasetoestel, en dat daar vele voordelen aan verbonden zouden zijn.

1 van die voordelen zou zijn dat ik na een abonnementstijd van 2 jaar, het mobiele telefoon zou kunnen overnemen voor een percentage tussen de 10% en 15% en dat is op een contract van 2 jaar. 1 jarige contracten waren dan 30%.

Punt van Klacht op dit moment is, ik krijg nu 2 jaar later de optie om het toestel over te nemen voor een bedrag dat niet in de buurt komt van dag en nieuwwaarde van 2 jaar geleden of heden. na berekening zou ik op 60 a 80 euro zitten voor overname, en nu een rekening voorgeschoteld te krijgen van 145,20 euro is een beetje bizar.

Aanzienlijke verlaging van het overnamebedrag

iliass
    Ben gebeld door de klantenservice van KPN die hebben me excuses aangeboden voor de misverstanden en er is een passende oplossing gevonden.

iliass

Ook een klacht indienen over KPN?