Klacht KPN: Overnemen van lease tostel iPhone 4S van Hi

Klachtnummer
# 58017
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na al een x aantal jaar klant te zijn bij Hi, heb ik 2 jaar geleden een contract afgesloten met een lease toestel, iPhone 4S, nu mijn contract afloopt heb ik er voor gekozen om het toestel over te nemen van Hi. Echter krijg ik nu een brief thuis waarbij ik even € 169,50 moet betalen voor het toestel. In de voorwaarden staat dat het toestel over te nemen is voor 15% van de marktwaarde... dit zal dus betekenen dat de marktwaarde van een iPhone 4S 16GB op moment € 1130 euro is... dit lijkt mij absurd hoog... en zoals hier al meer over wordt geklaagd lijkt mij dit ook niet in orde.

Gewenste oplossing

Lijkt mij een beetje vreemd dat een "oude" telefoon een hogere marktwaarde heeft dan de nieuwe versie van dezelfde fabrikant (merk) een lagere prijs voor de overname van het toestel lijkt me dan ook een betere optie...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Peter
    Datum
    Wacht nog steeds op een telefoontje van KPN/HI. had verwacht dat er wel sneller reactie zou zijn...

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen