Klacht KPN: Overschrijving

Klachtnummer
# 61280
Gebruiker
william
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Overschrijving van zakelijk naar particulier ben 20-05-2014 naar Nuth geweest .
Hier zouden ze mijn abement hebben overgeschreven maar helaas. Nu 23-05-2014 nog niks gebeurd hierdoor is nu mijn mb overschreden van het zakelijke weer extra kosten zeggen ze op de infolijn. Het beste is dat u weer naar Nuth gaat. dit zijn weer enkel 19km en nu? Heb en abenement afgesloten van 30,00 euro met 200 bel min en 200 sms +500 mb en heb zakelijk nog een tegoed van ongeveer 90,00 euro fijn is dat dit geld is weg!!!!!

De oplossing

Zo snel mogelijk een oplossing zonder extra kosten en particulier abbenement waar ik voor ben gegaan.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sanders,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen