Klacht KPN: overstap naar kpn

hendrik

Wij zijn zakelijk en prive overgestapt naar kpn leek toch allemaal zo mooi......... zakelijk is vrijdag 22 april overgezet en nu 27 april zouden we dan eindelijk alles hebben nou vergeet het maar er is geen signaal en ze kunnen niets doen vandaag net als de dagen ervoor. Je krijgt mensen aan de telefoon die je gewoon uitlachen als je zegt dat je een bedrijf hebt dat afhankelijk van telefoon en pin is. Dat het je geld kost op deze manier maar daar hebben ze blijkbaar geen boodschap aan bij kpn. Prive hebben ze nu gegraven en naar de meterkast gedaan en de rest mag jezelf oplossen want volgens kpn is er geen monteur gereserveerd terwijl dit toch duidelijk afgesproken is in de kpn winkel. De meivakantie is begonnen onze zaak zonder telefoon en pin wat gaan we hier nu aan doen???? Of kunnen we alles gewoon weer annuleren en bij het oude blijven? Graag een oplossing bwant jullie komen de beloftes niet na.

Dat alles het nu eens gaat doen zoals beloofd is of het contract annuleren

KPN
    Geachte heer Knol,

KPN Klantenreacties CMT
    hendrik
    Nou er is steeds contact vanaf onze kant maar nog steeds wordt het signaal niet doorgegeven we zitten nu bijna een week zonder telefoon en pin dus spoed is wel op zijn plaats en hoop dat er heel gauw naar behoren contact wordt opgenomen met ons!!
    KPN
    Geachte heer Knol,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?