Klacht KPN: Overstap op sim only

Vveenhuis

Mijn vriend en ik zijn allebei al jaren trouwe klant bij hi en kpn. Wat betreft alles in 1 tv en internet en onze mobiele telefoons. Grotendeels tevreden over deze service. Nu heeft mijn vriend (samsung s3 smartphone) een abonnement wat afliep. Omdat hij er tevreden was met zijn toestel heeft hij het toestel van zijn leasecontract overgenomen en een sim only abonnement genomen. Kort daarna kwamen de gebreken met zijn mobiele telefoon. Dat vonden wij allebei verdacht maar wat kan een hieraan doen dachten wij.. Mijn mobiele abonnement ook een toestellease iPhone 4 liep af. Na veel wikken en wegen ben ik ook voor een Simonly abonnement gegaan. Ik heb het toestel netjes overgekocht want hij werkte perfect op de dag van de omzet naar sim only. Kort daarna liep mijn telefoon continue vast en het internet is steeds trager. Wij zitten nu allebei met een telefoon die het niet goed doet en een abonnement waar we aan vastzitten. Dit is toch wel een bijzonder toeval of toch niet?!

Dat omdat wij al jaren klanten zijn er een uitzondering wordt gemaakt en wij een ander abonnement kunnen afsluiten met toestel. Of een goedkoper aanbieding naast ons huidige abonnement zodat de kosten relatief meevallen. Of een mooi los toestel aanbieding.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?