Opgelost door KPN: Overstap slecht geregeld; een week geen tv, internet en telefoon en van kastje naar de muur gestuurd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 264091
Gebruiker
N. Koolen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na overstap op kpnallesin1 een week lang geen telefoon, tv en internet

De oplossing

Dat KPN hiervan keert voor anderen die overstappen EN dat de eerste week van het abonnement niet in rekening bij mij wordt gebracht

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Koolen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Koolen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT



Uiteindelijke oplossing

Auteur
N. Koolen
Datum
Uiteindelijke oplossing
goed geluisterd naar onze slechte ervaringen inzake de overstap. Eindelijk een luisterend oor gehad en toezegging dat men dit intern opneemt om ervan te leren. Eerste week wordt niet in rekening gebracht en een financiële compensatie. Vooral het echt luisteren naar onze ervaringen vind ik de beste oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen