Opgelost door KPN: overstap van Simyo naar KPN is nog steeds niet gebeurd.

johnenhannie

We hadden tot 6 september een mobiel abonnement bij Simyo. We hadden een nieuw abonnement bij KPN vanaf die datum. Alles was geregeld.
Maar tot op heden kunnen wij nog steeds niet mobiel bellen. We hebben bijna dagelijks gebeld vanaf de vaste telefoon naar KPN. Het antwoord is steeds weer dat dat komt door de grote storing van KPN op 3 september.
Ze kunnen niet beloven wanneer we aansluiting krijgen. We vinden het te gek voor woorden. Vorige week moesten we 2 dagen op onze kleinkinderen passen. Zoon en schoondochter hebben alleen mobiel, dus zaten we daar in huis zonder dat we ze konden bellen en omgekeerd.
We willen ook nog kwijt dat als je zo als wij nu KPN compleet hebt, een probleem hebt als KPN eruit ligt, want dan heb je geen: televisie, internet, vaste telefoon en mobiel. Je bent dan echt gehandicapt.
Bedankt voor uw aandacht,
J. Lekkerkerk

WIJ WILLEN MOBIEL KUNNEN BELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo spoedig mogelijk

KPN
    Geachte heer/mevrouw Lekkerkerk,

KPN Klantenreacties CMT
    johnenhannie
    Gisteren hebben we de aansluiting gekregen, dankzij de bemiddeling van Klachtenkompas

johnenhannie

Ook een klacht indienen over KPN?