Opgelost door KPN: overstap van Simyo naar KPN is nog steeds niet gebeurd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185344
Gebruiker
johnenhannie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hadden tot 6 september een mobiel abonnement bij Simyo. We hadden een nieuw abonnement bij KPN vanaf die datum. Alles was geregeld.
Maar tot op heden kunnen wij nog steeds niet mobiel bellen. We hebben bijna dagelijks gebeld vanaf de vaste telefoon naar KPN. Het antwoord is steeds weer dat dat komt door de grote storing van KPN op 3 september.
Ze kunnen niet beloven wanneer we aansluiting krijgen. We vinden het te gek voor woorden. Vorige week moesten we 2 dagen op onze kleinkinderen passen. Zoon en schoondochter hebben alleen mobiel, dus zaten we daar in huis zonder dat we ze konden bellen en omgekeerd.
We willen ook nog kwijt dat als je zo als wij nu KPN compleet hebt, een probleem hebt als KPN eruit ligt, want dan heb je geen: televisie, internet, vaste telefoon en mobiel. Je bent dan echt gehandicapt.
Bedankt voor uw aandacht,
J. Lekkerkerk

De oplossing

WIJ WILLEN MOBIEL KUNNEN BELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo spoedig mogelijk

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lekkerkerk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    johnenhannie
    Datum
    Gisteren hebben we de aansluiting gekregen, dankzij de bemiddeling van Klachtenkompas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johnenhannie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen