Klacht KPN: Overstapfiasco

Westbroek

Kent u het probleem, meerdere malen tijdens een gesprek doorverbonden worden en oneindig vaak hetzelfde verhaal moeten vertellen tegen een telkens weer andere medewerker van een andere afdeling, waarbij het uiteindelijke antwoord steevast luidt: helaas kan ik u hier niet verder mee helpen, maar een collega... Op een gegeven ogenblik heb je het gevoel als consument tegen een muur aan te lopen. Bij het overstappen is er voor een provider juist nog de mogelijkheid om de laatste service te kunnen bieden en met een goed gevoel afscheid van een klant te kunnen nemen. Helaas is dit voor KPN in dit geval niet gelukt.

Op aandringen van de opzegservice van KPN is er een overstap gemaakt richting Telfort een zogenoemde dochteronderneming van KPN, hierbij zou het originele nummer geporteerd worden. Helaas is na meerdere telefoontjes dit ondanks toezeggingen van KPN en Telfort niet goed gegaan waardoor er nu 2 abonnementen actief zijn.

Na meerdere telefoontjes met KPN is er een éénmalige creditnota opgemaakt van €30,- (wat gelijk staat aan één maandnota) voor het ongemak, echter is het probleem hiermee niet opgelost maar zal ik zelf weer contact op moeten nemen met de klantenservice van Telfort. Wij zijn erg teleurgesteld dat er bij de overstap wel interne mogelijkheden zijn om te communiceren, maar zodra er problemen zijn er strikt twee verschillende bedrijven zijn. Onze klacht is net onder behandeling genomen door de Telfort klantenservice en zal binnen 10 werkdagen in behandeling worden genomen... Alsof we nog niet genoeg gewacht hebben.

KPN
    Geachte heer De Jong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer De Jong, Kunt u aangeven om welk telefoonnummer het gaat? En op welk telefoonnummer u bereikbaar bent.U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 22 08.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?